Subject: FW: Sõgelmäe kinnistu 0,4 kV elektrivarustus, Arula küla, Otepää vald, Valga maakond
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Mar 2024 07:53:44 +0200

registreerimiseks

From: Altoja, Keio <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 12, 2024 1:52 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Sõgelmäe kinnistu 0,4 kV elektrivarustus, Arula küla, Otepää
vald, Valga maakond

Tere,

Kooskõlastasin varasemalt teiega Sõgelmäe kinnistu 0,4 kV elektrivarustuse
projekti. Projektiga oli ette nähtud ka ühe jaotuskilbi paigaldus
teekattest 7,89m kaugusele. Selene kinnistu omanik tahtis väheke kilbi
asukohta nihutada, tema soovitud asukohas jääks kilp 7m kaugusele
teekattest. Kas on vajalik see muudatus ka teiega uuesti kooskõlastada?
Manuses olemasolev kooskõlastus ning uus asendiplaani joonis.

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Keio Altoja

Projektijuht

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53 426415

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.